25 Şubat 2011 Cuma

 
UYARIYORUM, YAKINDA DUDULU POSTASI BASILABİLİR!
Çalışırken not tutan ve tuttuğu notları bulunduran gazeteci Soner Yalçın'ın ardından beraat ettiği davadan aranan! Ahmet Hakan yakşalık beş saat karakolda tutuldu. (jöleli amma sevinmiştir gari)...
Bakalım sıra hangi ergenekoncuda...
Mustafa Balbay ve diğer ergenekon sanıkları içeride yakında tutuklanacakların listesini yapmışlar ve kuponu tutturmuşlar. Benim neyim eksik bende bir kupon yapayım, dışardayım ama olsun burdan da olur.
Kuponun birinci sırasına Penguen dergisinin ikinci sayfasında yayımlanan 'Dudulu Postası' isimli yerel süreli gazeteyi koyuyorum. Ve burdan söylüyorum yakında basılır o 'gaste'!
Hele, Asım Velioğlu isminde bir köşe yazarları var tam ergenekoncu...
Esasında ben geçen hafta Asım Velioğlu'nun köşesinin boş olmasından durumu anlamıştım fakat çaktırmamıştım.
Gazete köşeye bir not düşerek; 'Yazarımız Asım Velioğlu çağdaş olduğu için yine başına işler açmış. Bu hafta yazısını yazamadı'! Diyordu...
İşte al sana ispat herif bide çağdaş çıktı iyi mi...
Hasta olsa; yazarımız bu hafta hasta olduğu için yazısını yazamadı. Denirdi...
Senelik izine ayrılmış olsa onu da belirtirlerdi, kovulmadığına da göre...
Ne gelmiş olabilir başına?
Ne gelecek muhtemelen geçtiğimiz hafta sabaha karşı tutuklandı, artık notmu vardı cebinde, beraat etti de aranıyo muydu neydi öğrenemedik...
Gazete, ustalıkla gizlemeyi başarmış bu olayı. Bravo!
Ancak yakında gazeteyi basarlar ve içeride arama yaparlarsa o zaman zor gizlerler.
Zaten Asım Velioğlu'nu ikide bir dövüyolar. Ergenekoncu olmasa ne diye dövsünler adamı durduk yerde!
Kuponun ikinci sırasına ise restorasyon yangınalarını koyuyorum. Bak buda önemli bir tespit!
Önce Haydar Paşa Gar'ı restorasyon çalışması sırasında yandı. Sonra Kılıç Ali Paşa Camii aynı şekilde yandı.
Şimdi sırada Beyazıt Camii restorasyonu var. O da yanarsa bil ki bu işte bir işvar.
Ne iş olduğunu bir tahminle destekliyeyim.
Şimdi restorasyon olan yere, bu ergenekoncular bir şekilde yerleşiyorlar. Neden yerleşiyorlar? Çünkü restorasyon var kimse anlamaz!
Ardından duman yolu ile haberleştiğini zannettiğim ergenekoncular, duman çıkarayım derken yangın çıkarıyolar.
Al sana bir ispat daha!!!
Bizde sanıyoruz ki sabotaj, kundak vs...
Listenin üçüncü sırasına ise dekolte giyen hanımları yazıyorum. Çatalı gözüken ergenekoncudur bundan gayri.
Hadi be Allahım inşallah benim kuponda tutar....

Hiç yorum yok: